Wednesday, December 24, 2014

sarışın sexsi komşum


Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıklarını, inşaatın kısa zamanda biteceğini, eğer beğenirsek , daha satılıkdaire olduğunu söyledi.


Ben de eve baktım, eşimle birlikte. Ve eve bakarken komşularla da tanışmayabaşladık, Komşulardan biri var ki . Dikkatimi çekti. Hemen bu ueğer evi alırsam, mutlaka sikeceğimi kafama koymuştum. Ve evi aldık olaylargelişmeye başladı. Ben işe giderken komşumu da yağmurlu havalarda işyerinebırakmaya başladım. Bir gün komşumu rüyamda gördüm. Komşum ben evde yalnızkengüzelce giyinip, süslendikten sonra bana geliyor. Birlikte sevişiyoruz. Vekomşumu bir güzel sikiyorum. Birbirimizden çok memnun ayrılıyoruz. Bu rüya benima ilğimi daha da artırdı.


Bir gün yine işe giderken göl kenarına arabamı park ettim. Komşumneden durduğumuzu sordu. Ben de komşumla bir şey konuşmak istediğimi söyledim.Komşuma gördüğüm rüyayı anlattım. . Kendisinin de bana karşı ilğiduyduğunu ve beni çok beğendiğini söyledi. Ben o anda hemen fırsat bu fırsatdeyip şarışınımın dudaklarından hemen öpmeye başladım. Komşum da bana karşılıkvermeye başladı. O kadar dalmışız ki yoldan geçen arabalar korna yapmayabaşladılar, halimize.


Artık hergün komşumla sabahları birlikte işe gidiyoruz. Göl kenarında dahakuytu yerler bulup. Her gün sevişiyoruz. Bu sevişmeler epey sürdü. (seksanilari1.blogspot.com) En sonundaşarışın fıstığıma , bana rüyamı ne zaman gerçekleştireceğini sordum. O da enkısa zamanda dedi. Bir akşam bize davet ettik eşi, oğlu ve kızı birliktegeldiler evin balkonunda oturduk. Yemeğimizi yedik. Bir ara ben içeriye geçtim,sarışın fıstığım bir yolunu bulup hemen yanıma geldi, Hemen dudaklarımız ateşlibir şekilde birleşti , sevişmeye tam gaz başladık. O kadar ateşli öpüşüyorduk kinerdeyse bizi duyacaklar diye korktum. Zorla komşumdan ayrıldık. Sonra Komşumu eve davet ettim. Müsait bir zamanda geldi. Hemen vakit geçirmedensevişmeye başladık. Sarışınımın elbiselerin çıkarmaya başladım. Komşum dabenimkileri çıkartı. Komşumu ateş basmıştı. Hemen ateşini söndürmek için sikimiağzına verdim. Vantuz gibi emmeye başladı. Bir süre saksoya devam etti. Ve 69pozisyonuna getirdim sarışınımı. Saatler nasıl geçti bilmiyorum. Bir süre sonraartık yangına müdahale etmem gerektiğini anladım.


Sarışınımın bacakları arasına benim 18 cm sikimi dayadım ve yavaş yavaş sokmayabaşladım. Sanki, sıcak tavaya su dökülür gibi, cos sesleri duyulur gibiydi. Sokhayatım , ne olursun sok, diye yalvarmalar, kocasıyla böyle bir sikişmeyapmadığını. Bu sikişmenin ilk defa hoşuna gittiğini söyleyerek boşalmayabaşladı. Ben de ardından sıcak, sıcak içine akıttım. banarüyalarını gerçekleştirdim mi diye sordu. Bende evet sanki rüyamdaki gibi oldudedim. Ve u hala aynı zevkle sikmeye devam ediyorum.

6 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    ReplyDelete
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  4. Slm tatlı bayanlar ateşli birgeceler yaşamak isteyen tatlı bayanlar ben tarik numaram 0553 401 41 64 caldirin veya mesajı atın ben ararim

    ReplyDelete
  5. Slm tatlı bayanlar ateşli birgeceler yaşamak isteyen tatlı bayanlar ben tarik numaram 0553 401 41 64 caldirin veya mesajı atın ben ararim

    ReplyDelete