Wednesday, December 24, 2014

bakışları her yerde tanırım


merhabalar ben size basımdan iki hafta önce geçen bir olayı anlatmak istiyorum.iki hafta önce memlekete gittim yaz tatili için.uzun zamandır gitmiyordum.benden birhafta öncede halam ve çocuklarıda köye gitmişlerdi.halam istanbulda oturduğundan orada da evleri vardı.ben gittiğim üçüncü günü halamın evine gittim.aksam olduktan sonra halam çocuklar banyo yaptırıp geliyorum dedi.bende hala sen işine bak dedim ben kahveye gittim geldim.halam işini bitirmişti.eve girdim seslendim kimse çıkmadı odaya dogru ilerledim çocuklar uyumuştu.daha sonra diğer odaya yöneldim halam üstünü değiştiriyordu.ben girdiğimde eteğini götünün üstüne kadar açmış kırmızı tangasını giyiniyordu beni görünce ilk önce apalladı sonra bana dışarı çık dedi.bu arada halam 38 yaşında 1.75 boylarında 80 veya 85 kilolarında koca götlü birisidir.ben dışarı çıktım halam geldi ve hiç bir sey olmamış gibi bana çay koysam içermiyiz dedi bende tamam dedim.çaylar geldi ben sigaramı yaktım içiyordum halam ben yatmaya gidiyorum dedi senin yatağınıda benim karyolanın yanına yapıyorum dedi.bende ok dedim.daha sonra ben sigaramı içtikten sonra odaya doğru yöneldim halam üstünü çıkarmış sadece sutyeni vardı ve eteğinide baldırlarına kadar toplamış benim yatağımı yapıyordu bense çocukluğumdan beri hayran kaldığım koca götüne ve baldırlarına bakıyordum.bense bu arada 19 yaşındayım.sonra halam beni gördü ve çok sıcak olduğundan böyle giyindim dedi.sonra ben yavas yavas yanına sokuldum ve halamın kulağına kısık seslerle konusmaya basladım halamdaki kalp atışları çok hızlanmıştı.halama en çok neyi istiyorsun dediğimde güzel bir ilişkiyi dedi ve ben yavas yavas boynunu öpmeye basladım.halamdan garip garip sesler çıkmaya başlamıştı ben halama tatlı sözlerle yatağa attım ve ona seni çocukluğumdan beri düşlüyorum dedim ve seni istiyorum dediğimde halam kısık bir sesle ohhh senin olmak istiyorum beni karın yap ne olur diye yalvarıyordu.daha sonra halamın eteğini yavaşça çıkardım ve koca götünü ve baldırlarını okşamaya başladım.oradan tangasına geldim ve bir süre tangasının üstünden amını oksadıkça ıhh (seksanilari1.blogspot.com) ohhh becer beni diya sesler çıkıyordu ama ben hemen yapmak istemiyordum.sutyeninide çıkardıktan sonra memelerini öpmeye okşamaya başladım daha sonra halamın bacaklarını yana açarak dudaklarından başlayarak amına indiğimde halamın amı sırılsıklamdı daha sonra amını biraz yaladıktan sonra halam ne olur sik beni ne olur üzme beni diya inliyordu.bense daha fazla dayancak gücüm kalmamıştı ve halam da bana yardımcı olarak güzel bir şekilde amına girdim ve ikimizden de ohh sesleri çıkmaya başladı ben hızlı hızlı girip çıkmaya başladım ve halam daha hızlı daha hızlı kocam benim diyor bense seni yaşatacağım karıcım diyordum.ben artık iyice hızlanmıştım halam geliyorum dedi ve beraberce titreyerek boşalmıştık.daha sonra halama hiç sakso çektinmi diye sordum hayır dedi ama senin için çekerim dedi.benimkini tekrar canlaştırdı halama bu sefer götten yaptınmı diye sordum onu da denemedim dedi bende o zaman benimle denersin dedim halam olmaz dedi acıyabilir dedi bende ama ben senin götünü seviyorum dedim ve kremilemeye çalıştım halam biraz karşı koymaya çalıştı ama ben çok istiyordum götüne ve sikimi kremledim ve halamı en çok beğendiğim pozisyona getirdim ellerini karyolanın üstüne koydu domaldı ayakta ve ben yavaş yavaş başını sokmaya çalıştımbiraz zorladıktan sonra sikim artık hoşuma giden götünün içindeydi git gellerle halam da zevkin doruğuna ulaşmıştı.tekrar amına yöneldim bu sefer halamın bacaklarına omuzuma aldım ve bir hamlede içine girdim artık halam bana bırakma beni daha hızlı ohhh kocacım ohhh diye inliyordu.ben hızlı hızlı girip çıkarken halamın götüne taşşaklarımda çarpıyor ve şap şap sesler çıkıyordu.daha sonra halam boşaldı bende geliyorum dedim içine boşalayaımmı dedim halamda ohhh boşalll diye inledi ve bende buyuk bir orgazm yasayarak bosaldım.ve oylece halamın üstünde 15 dakika kadar kaldım daha sonra halamın bana dediği kelime istanbula gelince lutfen yanıma gel demesiydi ve uyudu bende banyomu yaparak evden sabah erkenden ayrıldım.

6 comments:

  1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Delete
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    ReplyDelete
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  4. Merhaba ben ayaz tel 05537753404

    ReplyDelete
  5. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete