Wednesday, December 24, 2014

munevver


Başımdan geçen olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım-

aynın zamanda aile dostumuz olan münevveryengem 47 yaşlarında balıketi acaip seksi bir bayandır.


otururken bacaklarını dikizleyerek başlayan **DİKİZ** dürtülerimi daha fazla bastıramadım ve eşinin evde olmadığı bir gün

evlerine gittim kapıyı açan münevver sanki beni bekliyormuş gibi ağzında seksi bir gülümsemeyle beni buyur etti,üzerinde siyah bir tayt ve

askılı bluz vardı.biraz sohbet ettikten sonra mutfak dolabını düzeltmem için beni çağırdı o önde ben arkada dolabı düzelttik tabi kaya gibi

olan aletim adeta kalçasına girecekti elini (seksanilari1.blogspot.com) atıp okşamaya başladı uzun zamandan baktığını yermisin dedi ve hemen fermuarımı açtı

kor gibi olan aletimi amcığına aldı taytını indirip

sikimi o sıcak ammına koyarken iniltileri mutfağı çınlatıyordu,bluzunu çıkarıp meme uçlarını dişledim bir iki gidip geldikten sonra menilerini memelerine boşalttım. temizlendikten sonra yatağa geçtik çırılçıplak olan vucudunun her noktasını emmeye başladım

şimdide arkadan diyerek domaldı göt deliğini kremleyerek itelemeye başladım

iteledikçe köküne kadar diye inleyen münevver o gün akşama kadar sikiştik daha sonraları

başka yere göç edene kadar deliler gibi

sikişiyorduk.o gün bu gün hep olgunlarla sevişmeye bayılırım.

1 comment:

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete