Friday, December 26, 2014

kocamın kardeşi sex yaparken bizi izliyo


Eşimle evlendikten sonra Adapazarına

yerleştik, eşim burada devlet memuru.

Eşimle tanıştığımızda bazı kültürel farklılılar

yüzünden hep kopukluklar yaşadık. Ben

böyle şeyleri pek takmam ama, zorlu bir 3

seneden sonra, geçen sene evlendik. Eşim

beni deli gibi seviyordu, bunu biliyordum.

Evlenmeden önce nasıl kıskanç olduğunu

biliyordum, mesela ni şanlıyken falan

giyimimden tutun da herşeyime karışırdı.

Ama beni nasıl sevdiğini bildiğim için,

kızsam da, küssem de katlanıyordum.

Evlenince herşeyi ben elime alırım

diyordum. Fakat sonuç hüsran tabii ki .

Evlendik. Herşey yolundaydı, aslında bir

sorunumuz yoktu. Seks hayatımız bile gayet

güzeldi (Halen de öyle!). Sevgili ve ni şanlılık

zamanlarımızdan biliyorum, çok azgın,

hayvansı bir yapısı var kocamın. Seksi öyle

sever ve düşkündür ki, sabahları işe gitmek

için o saatte kalktığında bile, eğer azgınsa

kalkmışsa siki, beni öpüp yalar birazcık, ben

uykuluyken bacak arama geçer ve beni sikip

rahatlar, kalkar keyifle duşunu alıp işine

gider. İşten geldiğinde yine sevişiriz. Ne

bileyim, kocamla heryerde, herşekilde

sikişiriz. Ama belirttiğim gibi kıskançtır ve

birilerinin bana sadece bakmasına bile deli

olur. Öyle ki, evde kendisi için çıplak

gezmeme bile ses etmezken, dışarıda

giydiklerime çok karışır.

Beni hep Beren Saate benzetirler, biraz daha

kiloluyum ondan. Kocam da bana nazaran

gayet hoş bir adamdır. Ben 21, kocam 25

yaşında. Gel gelelim herşeye rağmen mutlu

süren evliliğimizde kocamın bu kıskançıkları

beni bunaltmaya başlamıştı artı k. Evdeki

interneti bile kapattırmıştı, bir tane minik

Vınn modemlerden aldık ve beyefendi işe

giderken yanında götürüyordu, eve gelince

ancak kullanabiliyorduk. Onda da sosyal

paylaşım siteleri v.b. herşey yasak. Okadar

kıskanç yani. Bu yazıdıklarımı bile (modemi

unutmuş evde) fırsat bu fırsat diye

yazıyorum şuan :)

Kocamla bu sebeplerden çok sık kavga eder

olmuştuk. Hergün bağırış çağırış derken, ona

küstüm ve tek kelime etmiyordum onunla.

Benim ona küs olmama dayanamaz, hemen

gelir sarılır, öper, yalar, yatağa götürüp

sikişmeye ikna eder ve her seferinde de

dayanamam barışırım. Ama son olaylardan

sonra, ne o bana yanaştı, nede ben tek

kelime ediyordum. Kocama okadar kızdım ki,

yatağımı bile ayırdım, misafir odasında

yatıyordum. Kavgamızın 3. günü olmuş ve

halen konuşmuyorduk, ama gece odama geldi

ve arkadan sikini dayadı bana, azdığını ve

beni çok özlediğini falan söyledi. Ben ise

sertçe ittim onu ve istemediğimi, yaptıkları

yüzünden kızgınlığımın sürdüğünü söyledim.

Üsteledi, yine ittim. Sinirlenip delirdi, “Siktir

olup gidiyorum yatakodasına!” dedi gitti.

Ama yatakodasına değil, banyoya gidip 31

çekti, sesini duydum. Ben de aslında deli

gibi azmıştım, ama sözümden de

dönemezdim. O gece ben de (bana daha önce

aldığı) vibratörle kendimi tatmin edip

uyudum.

Yılbaşı için izin almıştı, 3 gün hep evdeydi,

küs olduğumuz için tatile de gitmedik,

annemlere de, kay ınvalidemlere de. Annem

aradı ve “Yılbaşında siz

gelmiyorsanız bari biz gelelim!” dedi.

“Buyurun gelin, seviniriz!” dedim. Öyle

olunca kocam da, “Ozaman bizimkileri de

çağıracağım, annemler de gelsinler!” dedi.

Kaynanamı hiç sevmiyorum, ama kabul

etmek zorunda kaldım. Kocamla zaten

küsmüştük, iyice gerilmek istemedim.

Ertesi gün sabahtan benim annem ve babam

geldiler. Akşam da onun annesi, babası, kız

ve erkek kardeşi geldiler.

Ailelerimizin de pek anlaştığı söylenemez,

ama mecburen, başka çare yoktu.

Akşam oldu, yemekler yendi, iş yatmaya

gelince, ben annem ve babama misafir

odasını verdim, onun anne ve babasına

oturma odasını hazırladım, erkek kardeşine

de salondaki koltuğu açtım. Kızkardeş ine ise

yatacak yer olarak salondaki diğer koltuk

kaldı, ama o koltuk açılmayan cinstendi.

Aksilik bu ya, deri olduğundan da kay ıyordu,

kızkardeşi rahat uyuyamayabilirdi. Ben de

kızkardeş ine , “Bizim yatak odamız büyük,

sana odadaki çekyatı açarım, orda yatarsın,

olur mu canım?” dedim. Kocam şöyle bir

yüzüme baktı, ‘Olmaz!’ der gibi. Ben ise

kocama inat, “Gel Sabahatçığım, ben yatağını

yapayım!” dedim.

Bu arada kocamın kızkardeşi Sabahat 16

yaşında, daha liseye gidiyor, anlayacağınız

yeni ergenlik çağında, tam gelişme

döneminde, herşeyi yeni keşfeden liseli hoş

bir kız. Herkes yattı. Kocam bana (seksanilari1.blogspot.com) kızgındı,

ama birşey de diyemiyordu. Sabahat da yattı,

kulağında kulaklıkla çoktan uyumuştu. Ben

de mutfağı toplayıp yattım, kocam ise maç

seyredip yanıma geldi, yattı. 1 haftadır ayrı

yatıyorduk konuşmuyorduk, ama annemlere

belli etmeyecektik üzülmesinler diye. Yanıma

yattı, yatağın ayrı ayrı uçlarında uyuduk.

Tabii eminim onun da aklında hep seks

vardı, ama o gece birşey yapmadık.

Ertesi gün gece yine aynı şekilde yattık. Ama

kocam bu sefer rahat durmamaya, sikini

götüme bastırmaya başlamıştı. Kızkardeşi

yanımızda uyuduğu için sesimi

çıkaramayacağımı biliyordu. Bense

kızıyordum ve sessizce, “Yapma, yapma şunu

lütfen!” diyordum. Kocamsa,

“Dayanamıyorum artık!” diyor, kendini

kaybetmişcesine, sapık gibi nefes alıp

veriyordu. Memelerimi sıkıştırıyor, boynumu

filan yalıyordu. Ama ben kızıyordum,

“Kızkardeşin var, ayıp, dur yapma!”

diyordum. “Duymaz o, uyudu, hadi gel inat

etme sikişelim!” falan diyordu. Direndim,

ama pijamamı sıyırıp çoktan am ıma doğru

eğilmişti bile yorganın altından...

Amımı yalamasını hep sevmişimdir, ustaca

ve harika yalar. Zevkten bağırmamak için

kendimi zor tutuyordum, ama halen karşı

koyuyordum ona. Ben karşı koydukça o

dahada hayvanlaşıyordu. Kocam am ımı

yalarken, bir ara kafamı sağa sola

bastırdığımda, ne göreyim? Kız kardeşi

eğilmiş bizi izliyordu! Ş ok olmuştum,

neyapacağımı bilemedim, ama gördüğümü

belli etmedim, sadece kocama, “Dur, durr,

durrr!” diyebildim. Kaldırdı başını

bacakaramdan ve “Durmak yok! Duramam,

duramammm!” dedi, kendini kaybetmişti.

“Ozaman kısa kes, hemen yap ne olur,

kızkardeşin duyacak uyanacak görecek!” der

demez, kocam çoktan sikini am ıma sokmaya

başlamıştı bile. Her sokuşunda ikimiz de

çıldırıyorduk, ama ses çıkaramıyorduk.

Benim de aklımda, bu kız bizi izliyor, ne

olacak şimdi? diye geçerken, 2. orgazmımı

yaşadım ve kocam da dayanamayıp içime

fışkırttı döllerini ve am ımdan çıkıp yanıma

yattı...

İkimiz de hiç konuşmuyorduk. Kocama,

“Sikiş tim, ama halen küsüm sana!” dedim.

Gülümseyip kalktı ve sigara içmeye mutfağa

gitti. Ben ise toparlanıp Sabahate baktım,

gözleri kapalıydı, uyuyor gibi nefes alıyordu.

Belki de yanlış gördüm dedim içimden,

çünkü böyle birşey olması beni çok

utandırırdı. Ertesi gün kahvaltı masasında

Sabahat bana gülerek, “Gece nasıl uyudunuz

yengeciğim, ben uykumda çok sayıklarım,

sayıklamadım değil mi?” dedi.

Anlamıştım ki bu zilli bizi sikişirken

izlemişti. “Yok canım sayıklamadın, biz de

zaten okadar yorgunduk ki , yatar yatmaz

uyuduk, sayıklama filan duymadık!” dedim.

Gece olunca yattık. Bu sefer görümcemin

tepkisini ölçmek için, ben kocamı azdırdım

ve üstüne oturdum. Sikini tamamen içime

aldım ve hızlı hızlı oturup kalkarken, bir

gözüm de görümcemdeydi. Yanılmıyordum.

Görümcemin yorgan altından gözlerini bize

diktiğini ve eliyle am ını oynadığını

gördüğümde, neden bilmiyorum ama, bu beni

dahada azdırmıştı, kendimi kaybetmiştim

resmen. Kocamın sikine daha sert, daha hızlı

oturup kalkınca, kocamın da çok hoşuna

gitmişti ve “İşte buu! İşte bu benim kadınım,

ohh!” diyerek alttan amıma pompalıyordu.

Bir süre sonra kocamla aynı anda boşaldık,

ve üstüne yığıldım kaldım. Sonra da

temizlenip yattım...

Ama aklımda çok sorular vardı, Neden bunu

kocama söylemedim? Ne olacaktı

şimdi? gibisinden. Utanıyordum, ama

kocamın beni siktiğini kızkardeşinin görmesi

de çok hoşuma gitmişti. Belki erkek kardeşi

izleseydi daha farklı olurdu, ama

kızkardeşinin izlemesi beni çok etkilemişti.

Ertesi gün olacakları merakla bekliyordum.

Ve beklediğim oldu, ertesi gün görümcemle

kahve içerken, “Yenge sana birşey

söyleyeceğim, ama kızma!” dedi. “Söyle

tatlım!” dedim. “Şeyy, ben gece abimle seni

gördüm yenge!” dedi. Ben de bilmiyormuşum

gibi, “Ne, neyi gördün?” dedim. “Ya işte

internetteki gibi abimle yaptıklarınızı

yenge!” dedi. Yaa öyle mi? Tatlım kusura

bakma, bunlar çok doğal şeyler, ama

görmemen gerekirdi, abin rahat durmuyor

hiç!” dedim. “Yok yenge önemli de ğil, hep

merak ediyordum, görmek çok güzeldi!” dedi,

ama utandığından yüzü kızardı. Ona,

“Bu aramızda kalsın, kimseye söyleme!”

dedim. “Yok yengeciğim, kimseye söylemem!”

dedi.

Ogün akşam memlekete döndüler. Sonralarda

da ben kocama birşey söylemedim.

Görümcemle de açılmadı bu konu birdaha.

Ama şimdilerde bir çocukla çıkmaya

başlamış, bana onu anlatıyor, götünü

elliyormuş filan. “Yenge arkadan siktirsem

nasıl olur?” diyor. İyi ki bizi sikişirken gördü

yani, canı yarak çekti orospunun :)

5 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  4. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak dosluklar kurmak istiyom tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin 0543 66 24 278

    ReplyDelete