Wednesday, December 24, 2014

o neydi ya öyle


hayat o kadaranlamlı ve güzeldiki anlatmak sanırım yanlış

olacak yaşamak gerekir

yaşarkende yaşatmak gerekir tabiki yeni taşındıgım eve boya ve bakım

için geldigimde ilk meraklı komşuların tanışmak için gelmeleri ile fasıl

başlmıştı herkes çok güzel harika der kadınlar için oysa yaşananlar

harikadır işte gelen lerden biri

ilgi odagına girmişim donuk bir hayatı renkili bir hayata tercih etmiş

eşyalarımı getirdigimde ise yardıma gelen ilk oydu nesrin ilk müzik

setini kurdum ve cd koydum çalan müzikte etkileyi olacakki kendinden sanki

geçer gibiydi fark ettigimde kendini toparladı ew kurulmuştu tabiş bu

arada bakışmalar ve sürtünmelerde oldu bu her ikimize de zevk vermişti

duş alacagımı söyledim istersen sende bir şeyleryap mutfakta dedim

içimiz ısınsın .dıuştayken camdan görünen bir gölgeyi fark ettim duşuma

devam ettim.ve duştan çıktım çaylar hazırdı ve kahvaltı türü atıştır dık

arada çıbalak ayaklarıma degen ayakları çekerken bile aceleci olmuyor du

eli masada sandalyeye yaslanmış göüsleri ise derin nefes alır gibi

çıkıp iniyor du.eşinin hakkında konuşmaya başladık eşi hakkında bu şekilde

konuşurmu yerden yere vuruyordu eşini ben ise ona daha yakın olmayı

düşünüyor dum çünki çok hoş tu görünüşü tam ewlenecek ve her akşam hakkını

verelicek bir afetti karşımdaki oda gözlerimin ona nasıl baktıgını

anlayacakki ben kalkayım dedi

bende otursaydın dedim eşim gelir biraz dan dedi kavgası çekilmez dedi

.

bende peki dedim her zman kapımın açık oldugunu söyledim .

o gece hep hayali ellerimdeki sikimde zevkleniyordu sabah nasıl oldu

anlayamadım kahvaltı yapacaktım ki zil çaldı yeni komşu ewde bir şey

yapmaz bu sabah misafirrim sin dedi bende ewlerine gittim kapıyı açarken

egilmesi beni hepten kendişmden geçmeme neden olmuştu g strig giydigi dar

eşortmanından belli oluyor du çok hoş görüntüsü vardı o an sanki

lastiklerinden tutup sıyırmak ve oracıkta sikimi sıcacık amına yavaşca sokmak

gelmişti içeri ye girdigimde ise sikimin hali ilk bakışta belli oluyor

du .ama ewde yanlız olmadıgımızı gelen seslerden anladım cocukları ewin

neşesiydi ama bu neşede nesrini mutlu etmiyor du .kahvaltıya

oturdugumuzda ise ewli olup olmadıgımı sormuş ben ise karşılık verecegime

gözlerim gögüslerine takılmış kalmıştım tekrar sordugunda hayır ewli degilim

demiştim yaşımı sordugundda 35 dedigimi bile hatırlamıyor dum

ewi tam olarak kurdun mu dediginde ewet dedim görmek istermisin

dedigimde ewet dedi ewe girdik ve solondan başladık ama sikim aynı dirilikte

kalkık pantolondan görünüyor du şişkinligi.

yatak odası salon

ve diger odalar derken mutfaga giderken elim eline deymiş ses

çıkmamıştı

ben bu sefer elimi eline deydigimde bilinçliydi oda farkındaydı elini

çekti ama kalçası elime degiyordu sıcacıktı .sanki ürkek bir ceylan gibi

yüzünde allık vardı

yan döndüm çok stresli oldugunu sordugumda hayattan bıktıgını hiç bir

şeyin onu mutlu etmedigini söyledi ne konuda dedigimde ise saymaya

başladı

içinde eşide vardı sex hayatıda vardı sex dediginde daha (seksanilari1.blogspot.com) bir yakındım

aldıgım nefes boynunda beliriyor odakendinden geçmiş cesinde hareket

ediyor du elimi kalçalarına tam anlamıyla getirdigimde ise ses lerimiz

kesilmiş gözlerimiz konuşuyor du mutlumusun dedigimde şu an ewet dedi

duddakları ateş parçası ıslanmış dudaklarımda sanki sönüyor du. öyle

bir sarılıp öpüşmeye başladıkki bu her ikimizide zevkin en doruk

noktasına getirmişti .

elleri öyle sarılmışki boynuma

kollarımın arasına alıp kaldırdım yatak odasına götürdüm yavaşca yataga

uzatıp üzerindeki elbise nasıl elelrimin arasından aşşagıya düştügünü

anlayamadan karşımdaki memelerine baka kalmıştım ellerim ise altındaki

eşortmanın lastiginden içeri girmiş amını okşuyor du dilim ise tüm

ıslaklıgıyla bedenini ıslatıp zevkin en güzel anını yaşatıyor du eşortmanıda

çıkarmıştık artık sadece bir g stringi kalmıştı onuda yavaşca çıkarıp

karşımda duran sanat eseri ellerimde şekil alacaktı üzerimden ne varsa

çıkardım amınıa dilimle dokundugumda kullaklarımı tırmalayan ohhhhhh

ahhhhhhhh sesi beni daha bir canlandırmış kalkık sikinmin azında

kaybolması ayrı bir zevkin sesiydi tüm güzelligi ile paylaşıyor duk artık

dayanamadıgını söyledi içimde istiyorum sikini dedi ben ise parmaklarımı

vucudunda ufak dairelerle okşayıp amının kenarına sikimi sürtüyor dum

dayanamıyor du

ve sikimin kafasını ilk baskı ile içine soktum sanki şimşekler çakmış

casına bu ne ya dedi biraz daha yüklenince acıdıgını söyledi biraz

durduk nefesi o kadar heyecanlıydıki tırnakları sırtımda kedi

tırmalamışcasına çizik içindeydi

sikimin giriş çıkışları hızlanmaya başlamış çok dar olan amın içine

girmekte zorlanan sikim alışmış artık rahat bir şekilde gidip gelebiliyor

dum sarsılarak boşaldıgında benm hala devam ediyor dum 3 kere boşaldı

ben ise geleceigimi söyledigimde çıkar azıma ver diyor du dedigini

yaptım ve azına verdim öyle bir emiyor duki sanki bedenimden bir şey

koparcasına öyle bir patladımki elleri yüzü azı her tarafı döl içindeydi çok

mutlu olmuş ve seni istiyorum dediginde ben ise kara elmasınıda isterim

dediginde. tamam dedi ve köpek duruşu olan pozisyonda durdu kara

elmasına parmagımı soktuguımda parmagımda sanki elmastan bir yüzük varcasına

harika bir görüntüsü vardı

2 parmagım ona extara olmuş 3 cüsü ise acıyla çıkardıgı sese neden

olmuştu dayanamayıp sikimin kafasını yavaşca kara elmasına iteledim kafası

girdi

of of of offff acıyor çıkar dedi ben ise içine girdigimi ve sabırlı

olmasını söyledim

acı duyaral kafasını salladı sikim işi bitene kadar kara elmasında

giriş çıkışlar yapıyor du acı dinmemeiş zevk yerine hala acı duyuyor du

oysa bir çok kişi ilk acıdan sonra zevki yaşardı deemekki o kara elması

ilk ben sikiyor dum sarsılarak boşaldım uzandık sigara yaktık çok güzel

bir gün oldugunu devamınında olmasını istedi ewi satacaklardı ama ben

oradan taşınınca bu kararı satmaktan vaz geçtiler .çünki her akşam sabah

ne zaman müsayit sek nesrini sikiyordum. sanırım şimdi komşusu

gördüklerini başkalarınada anlatmamak için bana şantaj yapıyor sırada oda var

ama nesrin bir harika komşusu sanırım daha sonraki sohbete kalacak.

5 comments:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Delete
    2. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Delete
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  3. En az 8 posta Bozüyük Gebze izmit istanbul Eskişehir bursa ankara istanbul Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 lutfen internet aldığın her insana inanmayin bana durut insan lazım cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    ReplyDelete