Wednesday, December 24, 2014

meger kocam grup seviyormuş


Ben Selda. Ben ve kocam çok farklı biriyiz desem yeridir. Çünkü kendimize özgü fantezilerimiz var ve bunlarıda utanmadan birbirimize söyleyebiliyoruz. Bu yazdıklarım doğrudur ve başımdan geçmiştir. Ve bu anın tadını çıkarmaya değişik anlar yaşamaya çalışıyoruz.ve genelde beraber olduğumuz kişiler evli çiftle ve eşimin bulduğu kişiler. ben eşimin izniyle olmasından dolayı huzurluyum. Ve tüm sorumluluk kocamın üzerindedir. Kocam benim biriyle sevişmemden yüksek derecede zevk alıyor. Evet dediğim gibi farklı fantezilerimiz var ve kocamın şu an anlatacağım fantezisini üzerimde denemişti. Neydi diye soracaksınız biliyorum. Şimdi onu size anlatacağım. Tabi bende kocamın fantezilerinden büyük zevkler duyuyorum. Çünkü başka erkek tarafından sikilmek hoşuma gidiyor. Farklılıklar arıyorum. Ve nedense benim vucudumda başka ten ve kokuların dolaşıp başkaları tarafından beğenilmek ve istenilmek hoşuma gidiyor. Evet bu kadar yeter hemen hikayeme geçeyim.


Kocam birgün yanıma geldi ve seninle bir fantezimizi gerçekletirelim mi? aşkım ne dersin ? dedi. Bende söyle aşkım her fanteziye açığım dedim ve gülümsedim. Sonra bana, benim bir arkadaşım var ve onunla ben ve sen birlikte grup yapalım dedi. Aşkı ciddimisin ? diye sordum. Aşkım çok ciddiyim ve hiç bu kadar ciddi olmamıştım dedi. Bende kabul ettim ve ertesi gün akşam arkadaşıyla beraber eve geldiler. Kocam (seksanilari1.blogspot.com) beni arkadaşıyla tanıştırdı. Sonra biraz oturduk ve muhabbet ettik. Daha sonra kocam artık başlayalım ha ne dersiniz dedi ve biz hep beraber yatak odasına geçtik. Kocam beni soyundurmaya başladı ve kocamın arkadaşı benim amımı yalarken kocamda benle öpüşüyordu. Çok güzeldi hem amım yalanıyordu hemde öpüşüyordum zevk manyağı olmuştum. Daha sonra kocamın arkadaşı memelerime yapışmaya başladı ve emmeye başladı.


Daha sonra kocam ise o sırada sikini çıkarıp beni sikmeye başladı. Kocamın arkadaşı ise beni çevirdi ve kocam amımdan beni sikerden kocamın arkadaşıda beni götümden sikmeye başladı. Bana tam 2 yarrak giriyordu ve çok mutlu ve zevkli oluyordu. Hiç böyle bir haz yaşamamıştım ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Nasıl diyeyim zevkin en büyüğünü yaşıyordum. Daha sonra kocam arkadaşına 2miz birden göt deliğine sokalım bakalım alacakmı dedi ve 2side penislerini göt deliğime soktular. Götümün deliği o kadar büyümüştüki 2 tane sik daha alırdı. Çünkü 2 sinin sikini içime almıştım ve bayağı deliğim büyümüştü. Evet gerçek zevk buydu zevkten bayılacak duruma gelmiştim. Sonra 2 side sırayla penislerini ağzıma verdiler ve bana yalattılar ben sırayla 2 sinede sakso çekip ağzıma boşalttım. 2 sinin o sıcacık döllerinide zevkli bir şekilde yuttum. Seksimiz tam 2 saat sürmüştü…

13 comments:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Delete
    2. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Delete
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. İskenderundan hem masör hem jigolo arayan evli ciftler yılların deneyimi ile farkı benimle yaşayın sadece iskenderun ve cevresi 0534...696..4725...24cm

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Merhaba ben ayaz Bozüyük Gebze izmit istanbul Eskişehir bursa ankara istanbul Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 am yalamayı cok cok cok seviyorum lutfen internet aldığın her insana inanmayin bana durut insan lazım cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 ben seksi doymam

    ReplyDelete
  8. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin. skype dent343

    ReplyDelete
  9. ÖNEMLİ.. ne istedıgınını bilen cılgın bayanlar arzulu evli çiftler kısacası saglam dost ve sert ilkişkısı ısteyen sınır tanımayan yurdumun hnmlarına özel 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  10. İskenderun dan murat 36 yaş bekarım hem masör hem jigoloyum saygı sevgi gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çift ler bayanlarrrr arayın görüşelim sadece İSKENDERUN....0534 696 4725.....

    ReplyDelete
  11. İskenderun dan murat 36 yaş bekarım hem masör hem jigoloyum saygı sevgi gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çift ler bayanlarrrr arayın görüşelim sadece İSKENDERUN....0534 696 4725.....

    ReplyDelete