Friday, December 26, 2014

bekar erkeklere verdim


Selamlar

Hayatımdaki en önemli bölüm olan kocamı aldattığim bu olayı buraya

yazmakla yazmamak arasında çok gidip geldim....... Ama şuan oturmuş pc

başında bunu dile getiriyorum. Bu cesaretide buraya hiç çekinmeden yazan

kimselerden edindim....

Evliliğimin dördüncü yılıydı. Artık sex konusunda iyice

bilgiliydim. Yıllar kocamla olan yatak olaylarımızdaki heyecanı baya baya yok

etmişti. Birde bunu üzerine kocamın alkole baya baya düşkün hale gelmesi

beni çok kızdırıyor alkollüyken yataktan ondan kaçar olmuştum. Kocam 29

ben 26 yaşındaydım. Kocam alkollü araba kullandığından dolayı başına

gelen birkaç hadiseden sonra bana ısrarla ehliyet almam için

zorluyor,bense araba almazsan bana napıcam ehliyeti diyerek savuşturuyordum:) takii

sıfır kilometre arabam kapının önüne ismimin harfleri olan plakasıyla

gelene dek. Kursa yazıldım ilk günler dersler matrak geçiyordu bununda

sebebi 4 genç erkek arkadaş vardı. İçlerinden uzun boylu esmer yakışıklı

emre ile orta boylu zayıf atletik esmer ama diğeri kadar yakışıklı

olmayan kerem bana diğer bayanlara göre daha fazla ilgi gösteriyor

derskonusunda çok yardımcı oluyorlardı. Her ikiside 19 yaşında olmalarına

rağmen oldukça romantik hoş gelmeye başladı bana. Direksiyon çalışmaları

başladığında sıra gelmesi için oturduğumuz minik cafede birgün Keremle

başbaşa kaldık. Birşey söylicem sana ama kızmıycaksın dedi. Gülümsedim,

senden çok hoşlanıyorum kelimesi Keremin ağzından dökülünce inanın

kıpkırmızı olduğumu ellerimin titrediğini içimin dalga dalga olduğunu oradan

buharlaşıp uçmak istedim. Şaşırmakla utanmak sevinmek heyecanlamak

artık hepsi karmakarışık oldum. Hiç konuşmadık Keremde kalktı yanımdan

usulca yanağımı okşayıp gitti. Eve nasıl gittim bilemiyorum. Kocam yine

yoktu evde,sanırım biryerlerde içiyordu yine geç gelecekti o akşam.

Keremden mesaj geldi: Canım senin için çıldırıyorum sürekli senin yanında

olmak istiyorum diyordu mesajda. Ellerim titreyerek bende yazdım: çok hoş

bir çocuksun (seksanilari1.blogspot.com) ama biliyosun evliyim..... gece yarısına kadar

mesajlaştık. Kocam gelmiş çoktan leş gibi kokan ağzıyla sızıp uyumuştu. gece saaat

12 de Kerem çağru yapmaya başladı açtım usulca alo dedim evinizin

önündeyim kapıyı açarmısın dedi olmas kocam evde desemde sabaha kadar

beklerim dedi. kapattım telefonu baktım aşağıda bekliyor iyice heyecanlandım.

Bana değer vermeyen kocam horul horul uykuda benim için çıldıran çocuk

aşağıda ansızın karar verip açtım kapıyı. bizim kata geldiğinde hemen

içeriye aldım keremi. Girdiği gibi dudaklarıma yapıştı ama nasıl yiyoruz

dudaklarımızı anlatamam. Misafir odama getirdim onu ve en çok merak

ettiğim penisini görmek için sabırsızlıkla önünde diz çöküp düğmelerini

açtım içinde kilot yoktu tam istediğim kıvamdaki penisini emiyordum

çılgıncaydı kocam içeride uyuyor bense sevgilimle sevişiyordum. Kocamınkini

bile kırk nazla yaladığım halde Kereminkini sabaha kadar emebilirdim.

Bnei kollarımdan tutup kaldırdı koltuğa oturttu bu defa o önümde diz

çöküp bacaklarımın arasını dillemeye başladı. kocam sadece bir defa

yapmıştı bunu bana ama tadını unutamamıştım. Keremse beni delirtircesine

diliyle muhteşem şeyler yapıyordu bacak aramda. Artık onu çılgınca

istiyordum ne olursa olsun içime girmeliydi. Hadi artık sevgilim içime gir seni

istiyorum diye fısıldadım. Beni aynı koltukta diz üstü getirip arkama

geçip belimden sıkıca kavrayıp girmeye çalıştı ama acemiydi ben bir

elimle onunkini deliğime ayarladım ani bir hareketle giriverdi ıslanmış

vajinama. O kadar sert hareketlerle gidip geliyorduki çıkan sesin kocamı

uyandırabileceğinden endişelendim ama hiç bişi diyemiyordum kendimden

geçiriyordu beni Keremim. Beş dakika kadar sürdü boşalayımmı aşkım içine

dedi evet hayatım istiyorum dedim. İnanın 3 kez üst üste orgazm yaşadım

tek defalık sevişmede. daah sonraki günlker daha rahat onun evinde

sevişmelerimiz oldu ama hala o ilk geceki kaçamağı unutamıyorum.......

7 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
  2. Mrb sadece istanbuldan Buldan gizlilik içersinde sinir tanımayan sadece bayanlar ve ciftler arzu dolu ve istek li seniz gizlilik içersinde her istediniz gerçek lesir elim güven içersinde herseyi yasaya biliriz asla gay lar aramasin il gülen miyorum 05352250079 arzulu ve istekli çiftleri ve bayanları beklerim yasin onemiyok önemli olan zek almak arzu eden le çocukta yapariz

    ReplyDelete
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR SEKS DUSKUNU CILGIN KIZLAR FANTAZIYI SEVEN EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERE UCRETLI HIZMET VERILIR BILGINIZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  6. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin. skype dent343

    ReplyDelete