Friday, December 26, 2014

İkimizde evliyiz ne yapmalıyım


Aklımı kaçırmak üzereyim nasıl oldu neden oldu bilmiyorum. Kim bilebilmiş ki neden aşık olduğunu ben bileyim. 6 yıllık evliyim iki çocuk annesiyim iş arkadaşıma aşık oldum kendimden tiskiniyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum o da evli. Aklımdan çıkaramıyor onu düşünmeden yapamıyorum. Onu görmeden geçen günüm zulüm. O ne hissediyor bilmiyorum. Bir birimizden kaçar olduk. Hissettiğim kadarıyla o da seviyor ama bu onun içinde zulüm gibi daha yeni evlendi evlenmeden önce bir sohbet esnasında evet demiyebilirim dedi içimi delen bakışlarla. Ne diyebilir ki insan tabi bir şey diyemedim.Ama evlendikten sonra bir şey oldu içine kapandı herkesten uzaklaştı. Benden de uzaklaştı. Ama sürekli bakışları üstümde sürekli göz göze geliyoruz. Acı çekiyorum.
Kendime (seksanilari1.blogspot.com) onun haline acıyorum. Belkide başka derdi var ama soramıyorum. Ama onunda derdinin benimkiyle aynı olduğuna inanıyorum.Kadınca bir hisle. Ben kimseye anlatamıyorum derdimi hiç bir arkadaşıma dostuma oda (aşıksa bana) anlatamaz biliyorum. İşimiz misyonumuz, işimizdeki konumumuz, ilişkilerimiz, kişiliğimiz izin vermez buna. Çok komik ben sigara içiyorum o ise içmiyor ama aralarda sürekli sigara içilen bölümde çoğu zaman yalnız. Ona yaklaşmayı deli gibi istiyorum ama olabileceklerden çok korkuyorum. Aslında tek istediğim duygularımı bilsin, ben onun kini bileyim. Ama bu yeter mi onuda bilmiyorum. SENİ SEVİYORUM ÇOCUK.Kimseye sana dahi söyleyemesem de , kendimden nefret etmeme sebep olsa da seni seviyorum. Benim yüzünden de sendeki acı affet beni. Hakkını helal et.

7 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Delete
  2. slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim 05354777548

    Sil

    slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim 05354777548

    Sil

    slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim 05354777548

    Sil

    slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim 05354777548

    Sil

    ReplyDelete
  3. Slm afyondan tarik ben olgun durust,sirdas 43 yasinda bir erkegm.arayism olgun durust,yasima uygun insan evladi bir bayan.burdan bulabilirmiyim bilmiyorum ama fizikte yeni bir formul bulmanin en iyi yontemi,deneme yanilmaymis.umarim herkes aradigini bulur.evli cifte 3.olurum.mail adresim ramoyildiz123@gmail.com saglicakla kalin

    ReplyDelete
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete