Wednesday, December 24, 2014

Hemşire Karımı Sikmeyen Doktor Kalmamış!


 
Merhaba. Adım Deniz. 41 yaşında evli bir erkeğim. Memurum. Hemşire karımın yaşı 37, minyon tipli, 2 çocuk annesi, normal güzellikte bir kadın. Sekste çok istekli, ama ben onun kadar istekli değildim. Bir de benim penisim 11 cm ve bazen erken boşaldığım için onu herzaman mutlu edemiyordum. Karım bundan hiç şikayet etmezdi, ama çoğu zaman sikişirken, “Nolur bitmesin, daha uzun sürsün!” falan derdi. Sevişmelerde götünün parmaklanması ve götünün yalanmasından da çok zevk alırdı. Hatta götten sikmeme karşı çıkmazdı, ama ben tam olarak onu götten sikemezdim, erken boşalırdım, ya da sikim tam sertleşmezdi. Yıllar böyle geçip gidiyordu. Haftada 1, bazen 10 günde 1 seks yapardık. Benimkinin küçük olmasının onu mutlu etmediğini biliyordum, ama o birşey demiyordu.
Bir gün beni çalıştığı hastaneden bir bayan arkadaşı aradı, benimle konuşmak istediği bir mesele olduğunu söyleyerek, beni konuşmak için öğlen yemeğe çağırdı. Kabul ettim, meraktan da duramıyordum. Neyse, buluşunca biraz havadan sudan konuştuktan sonra, karım hakkında bilmem gereken bir mesele olduğunu söyledi. Ben de anlatmasını söyledim. Bana, karımın hastanede bir doktorla aşk yaşadığını söyleyince, birden ne yapacağımı şaşırdım. Kendime geldikten sonra, ona yardımı için teşekkür ettim ve ayrıldık.
Ne yapacağımı düşünürken, içimde de değişik duygular vardı. Sanki bu durum bana inanılmaz bir zevk veriyordu. Bir yandan da karımın bunu nasıl yaptığını düşünüyordum. Sonuçta 2 çocuğu vardı ve (ben dahil) herkesin namuslu bildiği bir kadındı. Demek ki ben onu mutlu edemiyordum. Sikimin küçük olması, fazla seks istememem, bazen de erken boşalmam, (bana belli etmese (seksanilari1.blogspot.com) de) belli ki karıma yetmiyordu. Bu karmaşık duygular içersinde bir süre birşey belli etmedim karıma. Ama çaktırmadan araştırmaya başladım, karımın nöbete kaldığı günler hep aynı doktorla denk geliyordu. Karımın nöbette olduğu geceler, karımın doktorla sikiştiğini düşünerek, ben de evde 31 çekiyordum…
Bir keresinde nöbet dönüşü karıma sevişmek istediğimi söyledim. Karım kabul etmedi ve terli olduğunu, banyo yapması gerektiğini söyledi. Ama ben ısrar edince daha fazla karşı gelemedi. Ben her zamankinden daha istekliydim. Doktorun karımın amına girip çıktığını düşünmek beni delirtiyordu. Belki karımın amına boşalmıştı diye düşünüyordum. Biran önce karımı soyup amını avuçladım. Karımın amı sanki kızarmış gibiydi. Yalamak için eğildiğimde, “Yapma!” der gibi oldu, ama ben hemen amına yumuldum ve yalamaya başladım. Amının içi vıcık vıcıktı ve tahmin ettiğim gibi doktor karımın amına boşalmıştı. Karım tedirgindi, ama ben birşey belli etmedim ve içi döl dolu amını yaladıktan sonra sikmeye başladım. Ama daha 1 dakika sikemeden (yine erken) boşaldım…
Ben üstünden kalkınca, karım yorgun olduğunu, uyumak istediğini söyledi ve hemen arkasını döndü. Karımın poposuna öpücükler kondururken ve götünü yalarken farkettim ki, götünün deliği de genişlemişti. Orası da kızarmıştı ve hafif kan izleri vardı. Hiç şüphem yoktu, karım doktara götünü de siktirmişti. Bunları düşününce sikimin yeniden kalktığını hissettim ve ben de götüne girmeye çalıştım. Ama malesef daha götüne sokamadan yine erken boşalmıştım…
Daha sonraki günlerde, karımın hastanedeki bayan arkadaşından öğrendiğime göre, karımı hastanede sikmeyen doktor kalmamış. Karımın sikilip mutlu olmasına ses çıkarmıyorum, ama bunu kendi gözlerimle de görmeyi çok istiyorum!
Hoşçakalın.

11 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
  3. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942 05373215942 05373215942 

    ReplyDelete
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  5. Mhrb Syn Bayanlar Ben İstanbulda Mustafa 26 yasında Yeşil Gözlü yakısıkl ıAltetic Vucuda Sahibi Doyumsuz geceler Ateşli Saatlere Varım.Gizliliğe Önem veren Dürüstlüğe önem veren birisiyin. SEHİR dısınada cıkıyorum.Sizde gizliliğ önem ve dürüstlüğe önem verırsenız.ARAYIN 0546 473 59 14.NOT:(REEL SEX)..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. slm karını paylaş ve mutlu et. karının inleme sesini ve nasıl zevk aldığını görüp sende zevk almak istiyorsan ara beni 5456003538

    ReplyDelete
  8. slm karını paylaş ve mutlu et. karının inleme sesini ve nasıl zevk aldığını görüp sende zevk almak istiyorsan ara beni 5456003538

    ReplyDelete
  9. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin. skype dent343

    ReplyDelete