Wednesday, December 24, 2014

MAHALLE BAKKALINA VERDİM


 
Ankara dan Seval ben o zamanlar bir gece kondu mahallesinde oturuyorduk. Fakir falandık ama çok mutlu bir hayatımız vardı eşim bir inşaat firmasında çalışıyordu bazen şehir dışına falan çıkardı 1 hafta gelmezdi bende evde 2 yaşındaki çocuğum la tek kalırdım evimizin hemen karşında da bakkalcı vardı tek yaşayan bir adamdı. Ben gittiğim de gözü sürekli üzerimde idi kızıyordum ama bir şey diyemiyordum ona veresiye aldığımdan dolayı neyse eşim yine şehir dışına çıkmıştı her gittiğinde bakkalın borcunu öderdi ama bu sefer vermeden gitmiş bende bir şeyler almak için gittim alacaklarımı söyledim borç çok kabardı falan dedi elini arkama attı ödeşelim  dedi gece eve gel o zaman dedim alacaklarımı aldım ve çıktım akşam erkenden çocuğu uyuttum bunun gelmesini bekledim çok geçmeden (seksanilari1.blogspot.com) elleri dolu dolu çıktı geldi bu içeri aldım hemen yatak odasına girdik girer girmez ben hemen soyundum işini bitir ve git dedim oda soyundu geldi yanıma kaba ellerini amıma attı baişladı kurcalamaya kocaman parmaklarını amıma sokarak beni azdırmayı başardı bu koca sikini verdi. Elime ağzına al dedi ama ben almadım sonra bacaklarımı ayırdım üzerime yattı başladı sokup çıkarmaya amım çok ıslanmıştı hayvan gibi sikiyor memelerimi emiyordu o sırada çocuk uyandı yanımıza kadar geldi kalk diyorum kalkmıyor üzerime kapandı domuz hala amımda gidip geliyor bende bacaklarımı havada ayırdım şak şuk sikiyor beni biraz daha siktikten sonra içime boşaldı çıktı gitti 1 sene bakkala para yerine am verdim alış veriş yaptım kocasını aldatan bir kadın oldum ama ara sıra böyle şeyler şart bence

5 comments:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Delete
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  3. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. WhatsApp VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ SEMPATİK KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. YAŞ ÖNEMLİ DEĞİL. 0546 835 34 10 HOŞÇAKALIN....

    ReplyDelete
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete