Friday, December 26, 2014

yengem oruspu çıktı


Ben yaşça büyük 30 evli bir erkeğim, benim

hikayem utanç verici belki ama okuyunca bana

hak verecek sexs sitesindekileri görünce zevk

alacaksınız. Olay 1 yıl önce oldu sizlerle

paylaşmak istedim. Benim kız yeğenim var 18

yaşında güzel bir kızdır nurgül, nurgül beni çok

sever bende yeğenlerimi hep sever korur

yardımcı olurdum.

Yeğenim bazen bize gelir zaman zamanda

babasından izin alarak bizde kalırdı, özellikle

hafta sonları. Cana yakın ve sevecek olduğu için

çok samimi davranır, sık sık yanak yanağa

öpüşür sarılırdık, yeğenim bu arada da serpildi

gelişti, göğüsleri kalçaları iyice belli olmuştu ama

aklımdan bırakın böyle kötü düşünmeyi, hiç

onunla sek yapmak aklımdan geçmemişti,

günler birbirini kovalarken nurgülle sık sık

sarılır, yengesine de çok düşkündü, sarılır

öperdi, beraber gezerlerdi, bazen kucağıma

yatar saçlarını okşamamı isterdi bende

yapardım, bu işlemler sıklaşınca çaktırmadan

eliyle benim sikime dokunuyor, kazayla değmiş

gibi yapıyor, şakayla bana karate yapıyordu.

Yeğenim bana dokunmaya devam ettikçe aklıma

şeytanlık girdi, gelişmiş memeleri büyümüş

sertleşmişti. Güzelde sayılırdı. Hafta sonları hep

bize gelirdi akşamları bizde yatardı, bende

karımla sikişirken , banyo yaparken beni

gözetlediğini fark ettim, ondan sonra iyice aklım

çelindi ve madem o da sikişmeyi istiyor,

istediğini vermeye karar verdim. Bazen karımla

sikiştikten sonra karım uyur ben banyo

yaparken uzun süre devam ederdim. Bu arada

yeğenim nurgül de banyo kapı deliğinden beni

izlerken fark ettim ve sikimle oynamaya

başladım, mastrıbasyon yapmaya başladım, oda

beni izlerdi, günlerden yine bir gün hafta sonu,

karım bir işimden dolayı Ankaraya gitti, 3-4

günlüğüne bu arada nurgülde bana yemek

yapmak yardım etmek bahanesiyle bizde kaldı,

akşam yemek yedik ama bana bir başka bakıyor

ben utanarak gözümü kaçırıyorum o yemek

masasının altından ayaklarıyla kazayla değmiş

gibi bacaklarıma dokunuyor, sikime dokunuyor,

sonra pardon diyordu, ben düzenimi

bozmamaya çalıştım, karşı koydum ama

dayanamadım. Akşam oldu banyo için duşa

girdim, oda banyo deliğinden izleyeceğini

bildiğim için bende ona göre hazırlandım. Ben

sikimle oynarken yeğenimde kapının önünde

kendini amcığını okşuyor, memelerini sıkıyordu,

banyo kapı camından azda olsa belli oluyordu.

Ben birden kapıyı açtım ama korkudan

kıpırdayamadı bile, ne yapıyorsun dedim, o

arada sarılıp öpüşmeye başladık, bende çıplak

olduğum için sikimi ağzına öyle bir aldıki vantuz

gibi soruyor emiyordu taşaklarımı yalıyordu,

bende onun irileşmiş memelerini yalıyor ,

vücudunu öpüyordum, derken amcığına geldi

sıra okşadıkça, yaladıkça titriyordu, iniltiler

çıkarıyor,amcığının suları akıyordu zevkten

kıvranıyordu. Benim amcam bir tanem, sevgilim

amcam, aşkım amcacığım diyor, bir taraftan da

sok sok artık sik beni parçala beni diyordu,

bende istiyordum ama daha bakire idi, abimin

kızı idi nasıl yapardım, utanıyordum kızmak

istedim beni susturdu, olsun bir şey olmaz, sok

sok ben hiç kimseye söylemem senin olmak

istiyorum amca, seninle arzularımı gideririm,

hemde aramızda gizli kalması garantili diyordu.

her zaman seninle (seksanilari1.blogspot.com) sikişmek sevişmek istiyorum,

ben, senin yengemle sikişirken ben kıskanıyor,

ona nefret duyordum, amcamla iyi

sikişemiyordu ah ben olsam diye iç

geçiriyordum, dayanamıyorum dedim, nurgül o

zaman arkayı döndü beni arkadan sik ozaman

dedi, sok içine dedi aslında bende çok

istiyordum, sikimi biraz tükrükledim,

sabunladım, zaten sikim kazık gibi olmuş biraz

da büyüktür, yeğenimin göt deliğine yavaş

yavaş girmeye başladım ama çok küçüktü deliği.

bir taraftan da memelerini okşuyor kalçalarını

sıkıyordum, zevkten bayılacak gibiydi,

bağırıyordu nerdeyse, yavaş yavaş götüne

soktukça yavaş diyor acıyor diyordu, istersen

çekeyim dedim o zaman hayır sok dedi, bende

öyle bir soktumki köküne kadar girmişti içine,

öyle bir bağırdıki komşular duydu sandım.

bacakları kasılmıştı zevkten, öylece bir iki dakika

durduk derken yavaş yavaş ileri geri sokmaya

başlayınca daha da zevk almaya başladı artık

dayanamıyordum. Yeğenim, sok amca sok

kocacığım sana benim gibi bir kız lazım. Amca

yengem seni idare edemiyor, seni doyuramıyor

diyordu vede çok haklıydı ve o an geldi

patladım göt deliğinden birden çıkardım ve

yeğenimin azına verdim. Sikimi yaladı emdi,

sıcak sıcak çok hoşuna gitmişti, tekrar tekrar

beş kere sikiştik o gece, hepsini de ağzına aldı

beni mahvetmişti ama değerdi, her şeyi göze

almıştım, yeğenimde çok mutluydu amca bu

gizli aşkımızı ölene dek saklayacağız ben

saklarım vede canımız ne zaman isterse

sikişelim bu hayatın tatını çıkaralım diyordu.

Bende tamam dedim ve o günden sonra her

fırsatta, arabanın içinde, tuvalette, ormanda,

mutfakta, karım yan odada uyurken, piknikte,

çok güzel sikişmelerimiz oldu, ne yapacağız bu

gizliliği bilmiyorum ama çok güzel bir duygu on

yıl boyunca karımla bile böyle sikişmedim, seks

yapmadım. Her fırsatta sikiştim yeğenimle onun

daha da hoşuna gitmişti, amca bakireliğimi de

sana vereceğim, amcığımı da sana siktireceğim,

dedi ama ben kabul etmedim sonra foyamız

ortaya çıkar dedim. Ama amcığı çok sıcak vede

dardı, sadece sikimle sürtüp sadece ucunu

soktum içine yegenim daha da bir zevk almıştı.

çok istedi ama arkayla şimdilik idare edeceğiz

onuda sonra hemde o güzel amcığından öyle bir

sikeceğim ki seni zevkten çıldırtacağım dedim.

oda şimdilik kabul etti. hiç tanımadığım erkek

bir anda gelip güzel amcığımı sikmesin, sen tam

aradım sikicimsin, yabancı erkeğe siktirene

kadar sen sik bu güzel amcığımın tadına sen

bak dedi. Hiç değilse gizli kalması garantilidir. O

kadar güzel amcığı vardı ki yeni tıraş etmiş, tam

amcık kokuyordu, zevkten amcığının suları

akıyor bende onları yalıyordum. Devamını

yakında yazacağım. O amcık bir başka hafta da

bir traşını ben yaparım oda benimkini tabi

yalayarak. kimileri kınar ama, bende kendimi

kınıyorum ama oldu, tadına bakan bilir.

Yeğenim evlendikten sonra o kalın sikini

amcığıma almak için sabırsızlanıyorum diyordu.

devam edeceğiz dedi. Daha da güzel günler

bekliyordu bizi... devamını anlatırım yakında...

6 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  3. Van ağır Doğubeyazıt Gebze izmit istanbul Eskişehir Samandıra Sultanbeyli kartal Ümraniye slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 saat açık no özel açık ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    ReplyDelete
  4. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler fantaziy arayan lar arayın tanışalım 0537 967 77 07

    ReplyDelete
  5. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    ReplyDelete