Wednesday, December 24, 2014

Genç ve Duldum….


Bundan 7 yıl öncaydi. O zamanlar 28 yaşındaydım. eşimden ayrılalı 2 yıl olmuştu. 7 yaşındaki kızımla ailemin yanında yaşıyorduk. Babam yoktu. Annem ve yaşlı anneannemle birlikte oturuyorduk. Kızım ve benim masraflarım için çalışmam gerekiyordu.
Özel bir gıda sektöründe stant tanıtımcısı olarak işe başladım. Aynı iş yerinde satış temsilcisi olarak çalışan tarık abiyle birlikte satış yapıyorduk. marketleri geziyorduk. tarık abi dediğim kişiye abi diyordum, benden 6 yaş büyük evli ve 2 çocuk babasıydı. yakışıklı,neşeli,konuşkan,kadın ruhundan anlayan bir erkekti. çok rahat bi kızı kendine aşık edebilecek cinstendi. ilgi duymaya başlamıştım. Onunda ilgisini çekebilmek için seksi giyiniyor, parfüm sıkıyor,süsleniyordum. güzel çekici bir kadındımda. oda zaten kısa süre içinde bana ilgisiz kalmadı. ufaktan bakışmalar, arabada aşk müzikleri dinlemeler vs. bana açılması uzun sürmedi. ben önce yok, mok dedim, evlisin dedim. oda bana eşiyle mutlu olmadığını, artık ondan hoşlanmadığını gençlikte vermiş olduğu yalnış bir karar olduğunu falan söyledi. tabii bir erkeğin karşısındaki kadını elde etmek için söylenen klasik yalanlar.
Bende zaten istiyorum fazla itiraz etmeden kabul etttim.
Artık sevgiliydik. işyerinde abi diye hitap ediyor. başbaşa kaldığımızda ise aşk dolu sözler söylüyorduk. ilişkimiz önce ufak öpüşmeler daha sonra biraz ilerleyerek göğüslerimi yalamalar. tabii ben çok tahrik oluyordum günden güne one bağlanıyordum. birgün yine ateşli öpüşme ordan göğüsler,kadınlığımı ellemeler derken s*kişme isteği doğdu ikimizdede. Tarık birgün bekar bir arkadaşının evinin anahtarını almış ve beni oraya götürdü. Çok heyecanlıydım. eşimden ayrıldıktan sonra kimseyle birlikte olmamıştım. Eve girer girmez tarık dudaklarıma yapıştı öpüyor, yalıyor boynumu, yüzümü bitiyordu. Yavaş yavaş beni soydu. vücudumun güzelliği karşısında (seksanilari1.blogspot.com) dilini yutacaktı. dahada azdı vücudumun heryerini öpüyordu. göğüs uçlarımı dil darbeleriyle yalıyor emiyordu. ordan a*ıma doğru indi. yaladı yaladı.eski eşim bana bunların hiçbirini yapmdı. o an kadın olduğumu anladım. Tarık çok güzel sevişiyordu. Beni delirtti. eliyle yavaş yavaş a*ımı okşadı. kendide soyundu. sikini amıma değdirirken oda kendinden geçti. sanki uzun zamandır sex yapmıyormuş gibiydi. Sonra beni üstüne çıkardı.
Benim orgazm olmamı sağladı.
Müthiş bişeydi. sonra o tekrar üstüme geldi. amımın içine girdi hızlı hızlı gitgelden sonra şiddetli bi şekilde üzerime boşaldı. Yanıma uzandı ama s*ki hala dimdikti. beni ters çevirdi bide arkadan amımı tekrar s*kti. Doymak bilmiyordu. Okşamalar öpmeler derken beni tekrar üzerine çıkardı. bende zıplayarak ikinciye orgazm oldum. Fakat tarığın s*ki hala sertti. ben banyoya geçtim. Oda arkamdan geldi. ben banyo yapmak için küvete suyu ayarlmak için eğildim. tarık arkama dayandı ve g*ğüslerimi okşayarak kendine çevirdi. dudaklarımdan öpmeye başladı. beni tuturak küvete yatırdı g*ğüslerimi yaladı ve a*ımdan birkez daha sikti. Çok ateşli bir sevişme yaşadık.banyo yaptık ve çıktık. bundan sonra birkaç kez daha arkadaşı evleninceye kadar orda seviştik. Birbirimizi çok arzuladığımız için artık otelde sekse devam ediyorduk. iyiden iyiye ona bağlanmıştım. geceleri karısıyla yattığını düşündükçe kıskançlıktan deliye dönüyordum. onun karısı olmak istiyordum. Hele sevişirken bana fısıldayarak söylediği.aşkım.bebeğim.seni seviyorum demesini hiç unutamıyordum.
Bu yasak aşkımız karısının Tarığın telefonundaki mesajları yakalamasıyla son buldu.
Karısı ayrılmak istedi ama tarık benim için karısını gözden çıkaramadı. seni seviyorum senden vazgeçemem demeleri yalan olmuştu. Yuvasını yıkamıcanı söylediğinde ben yıkılmıştım. Bir müddet onu unutamadım. Şimdi hayatımda başkası var ama onun yerini tutmuyor.

3 comments:

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  3. Merhaba ben ayaz Bozüyük Gebze izmit istanbul Eskişehir bursa ankara istanbul Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 am yalamayı cok cok cok seviyorum lutfen internet aldığın her insana inanmayin bana durut insan lazım cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 ben seksi doymam

    ReplyDelete