Saturday, December 20, 2014

Esimle Sevgilisi


 
Merhaba,
adim mert 36 yasindayim.isim dolayisiyla surekli disarida olan birisiyim.dolayisi ilede karimi istemedende olsa ihmal ettigimi bildigim icin evdeki bilgisayara bir yazilim yukleyerek ben yokken o bilgisayarda neler olup bittigini takip edebiliyordum.hersey normal giderken esimin hareketleri birden degismisti.bende programi calistirarak esimi tekrar takip etmeye basladim.esim ben evden ciktiktan sonra geri gelmeyecegimide bildigi icin hemen msn e giriyor orada birisi le konusuyordu.daha sonralari bu konusmalar cinsel icerige donusup hatta sanal seks bile yapmaya basladilar.isim olarak birbirlerine hitap etmedikleri icinde kim oldugunu bilmiyordum.sonra esim bana eve webcam almami ablasi ile netten goruntulu konusmak istedigini soyledi.tabi bende asil niyetini bildigim icin ona para birakip kendin al dedim.is seyahatleri donusu olan biteni izlemeye basladim.benimde hosuma gidiyordu aslinda.Bir gece esime surekli disarilardayim ben yokken canin istediginde ne yapiyorsun eve baskasinimi oliyorsun gibi laflar edince esim bana kizarak asla boyle birsey yapmam bilmen gerekir falan demeye basladi.bende herseyi bildigim icin uzerine gidip aslinda haberim oldugu surece yapabilirsin felan dedim.bana kustu asla boyle birsey yapmayacagini soyledi.Herseyi bildigim icin aslinda baya bozulmustum ama ona soylemiyordum.esim hala sevgilisi ile konusmaya devam ediyordu.webcam aldigi icinde konustugu kisiyide gormeye basladim.karim en yakin arkadasi gozdenin kocasi ile konusuyordu.cok samimi olduklari icinde zaten bize ailcekde gelip gidiyorlardi.bunlarin bu iliskilerinden gozdeninde haberi yoktu.ilerki zamanlarda esime tekrar itiraf ettirmeye calistim fakat o israrla boyle birsey olamayacagini soyluyordu.bende kendi kendime bunu ona yedirmeye karar verdim.Bunun tek yolu gozde de benim gibi aldatilan oldugu icin ona yaklasmakti.ama gozde o kadar duzgun birisi gibi gorunuyorduki ona yaklasmak baya zordu.ama benimde elimde ona karsi kullanacagim bir silah vardi.esimin telefonundan gozdenin numarasini alarak onu aradim.ona esim hakkinda konusmak istedigimi eger musaitse disarida bir yerde oturup konusmayi teklif ettim.oda yabanci olmadigim ve esim hakkinda konusacagimiz icin kabul etti.bir balik lokantasinda bulustuk yemek sirasinda ona esimin sirlarini ne kadar bilip bilmedigini sorunca oda bana suphelendigin bir durum varsa bosuna dedi.karimi benden daha iyi tanidigini onun asla boyle birsey yapmayacagini soyledi.bende ona suphe degil boyle birsey var dedim.bana bukadar nasil emin olabilirsin dedi.bende ona sanada gosterecegim bunu ama bana once soz vereceksin asla oyunu bozmayacaksin dedim.sonra laptobu acip ona birazdan gorecegin seyler icin sende bozulacaksin ama soz verdin unutma dedim.oda tmm sozumde duracagim dedi.yanina gecerek kocasiyla kariminn goruntulerini izletmeye baslayinca donup kalmis adeta yikilmisti.hic konusmadan sadece seyretti.sonra lavaboya gidecegini soyledi ve kalkti baya gec gelince ona bakmak icin bende kalktim.o bir kenarda oturup agliyordu.ona gozyasi doktugun (seksanilari1.blogspot.com) 2 kisiden birisi kocan birisi en yakin arkadasin diyerek elinden tutup masaya goturdum ve dusuncelerini sordum.bana fikrimi sordu bende eger sencede sorun olmassa tek bir cikis var oda intikam ama onlarin yaptigi gibi degil dedim.ona aklimdan gecenlerri oldugu gibi anlattim oda aksam esini yokladiktan sonra sana cevap verecegim dedi.hic birsey konusmadan kalktik ve aramasini bekledim ertesigun beni aradi ayni yerde bulusalim dedi.bulustuk ve esine suphelendigini boyle birisi varmi anlatmasini soylemis tipki oda esim gibi reddetmis ve bana hazir oldugunu soylemisti.oyle konusunca bende rahatladim ve basini omzuma yaslayarak o zaman tadini cikaralim dedim.planlari ugulamaya gectik gozde esimi arayarak aksam ya siz bize gelin yabiz size gelelim dedi.esimde benden icin sorayim haber ederim dedi.2 dk sonra esim beni aradi bende ona farketmez sen nasil istersen uyar dedim.oda o zamn onlara gidiyoruz dedi bende onayladim.hemen gozdeyi onayladi gozdede duydugu icin konusmamizi aksama siz bize gelin diyerek ona soz bile birakmadi.gozdeye aksama cok guzel olmasini ve ozellikle benim icin hazirlanmasini soyleyerek dudagina bir opucuk birakip ayrildik.aksam olup onlara vardiigimiizda kapisi sedat acmisti.once ben girdim iceriye tokalastik esim arkamdaydi onada h.g diyip tokalastilar ama sirtim onlara dunuk oldugu halde sedatin diger eliylede esiminn kalcasini oksadigini hissetmistim.neyse iceri girip oturduk yemek sobhhbet derken planimizi uygulama vakti gelmisti.gozde sarhos numarasi yapip benimle dans edecekti ve biz dans etmeye basladik gozdeyi sikica kendime cekiyordum.oda adeta bana yapisiyordu bizimkilerde suclu olduklari icin seslerini bile cikarmiyorlardi elimi gozdenin kalcalarina koyup adeta sevisir gibi dans ediyorduk.arada onlara bakip ne kadar sikildiklarini gorebiliyorduk.gozdeye yeter artik oturalim dedim.ve onu koltuga oturtup konusmaya basladik sedata evde soda olup olmadigini sordum oda yoksa bile alip geleyim diyerek kalkti.sonra ben en yakin yerden alir gelirim diyerek cikti.o cikinca gozde toparlandi ve esime kocanla dans ettigim icin kizmadin degilmi diye sordu.esimde bozgun bir sekilde neden kizayim abin sayilir diyince gozde o zamn abimden hersey isteyebilirimde dedi aslinda esim olayi fark etmeye baslasa bile genede bir sey diyemiyordu.kekeleyerek tabi dedi.gozde bana donerek o zamn beni op dedi ve dudaklarima yapisti.karim kalkip gitmek istedi bende otur ve izle dedim.herseyi bildigimizi soyledim.gozde ile sevismeye basladik.gozde karima sen ve koccam bizden gizlerek yaptiniz ama biz sizin gozunuzun onunde ilk defa yapacagiz diyerek aletimi cikarip agzina aldi. esinin bu gece yasananlari bilmemesini soylerek kucagima oturdu sedat gelene kadar gozde ile sevisip toparlandik.sedat geldiginde hic birsey olamis gibi davrandik esimde korktugu icin birsey soyleyemiyordu.devami sonraki hikayemizde

11 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
  3. Herkese merhabalar. Antalya'dan. Adım Kaan 37 yaşında 1.80 boy 80 kilo kaslı uzun ve kalın aletli boşalmadan uzun süre sex yapabilen biriyim. Bekarım. Ama kesinlikle abaza değilim. Amacım biraz fantazi yapmak. Swinger yada cucold sex tarzını benimsemiş kültürlü çiftlerle birlikte dostça ve arkadaşca birşeyler paylaşmak. Unutmayın fantazilerimiz bizim özgürlüğümüzdür. Eğer temiz kaliteli sır tutabilen ve cinsel tercihlere saygı gösteren bir sex partnere ihtiyacınız var ise beni çekinmeden arayabilirsiniz.0545 500 33 07 skype ( akkaant )

    ReplyDelete
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  5. Merhaba istanbul anadolu yakasinda yaşıyorum 30 yasinda yakisikli biriyim saygi cercevesinde goruscegim evli ciftlere 3. Olabilirim esinizi benimle mutlu edebilirsiniz sadece guvenilir durust guven verecek kisiler arasin lutfen 0549 772 26 75 esinizi beraber mutlu edelim

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. karısını başka erkeğe siktirme fantazisi olan 3.cü arayan malatya ve cevresi mufazakar evli çiftler eğer ciddi dürüst güvenilir birini arıyorsanız. her saat te 539 573 67 07 arayabilirsiniz.

    ReplyDelete
  8. Karını başka erkekle hayal ediyorsan ve karında istiyorsa ve fantazinizi gerçekleştirmek için guvenilir bir arkadaş arıyorsan malatya ve cevresi . 0539 573 67 07

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    ReplyDelete
  11. sert ve gizlilik içerınsde bol yarak yemek isteyen çiftler burdayım 0534 489 55 20

    ReplyDelete