Friday, December 26, 2014

Kocamı Oktay’la Aldattım


 
Merhaba ben İstanbul’dan Aslı. Evliyim. Bu olay tamamen gercektır. Bir gün işe gitmek için otobüse bindim. Bir çocukla kesişiyorduk. Yolda bıraz ilerledikten sonra laptop cantamı tutma yardm bahanesiyle tanıştık. bır ıkı durak sonra ınmemız gerekıyordu. Ben indim. O da benimle indi. Daha sonra numaralarımızı aldık. Adının Oktay olduğunu söyledi. Neyse sonra telefondan konusmaya basladık. İki yabancının yeni tanıştığı diyalogları kurarak, normal bir şekilde konuşuyorduk. Cinsel konuşmalarımız ilk etapta yoktu tabi. Daha sonra bana evli olduğunu söyledi. Ben ağladım. Tabi niye ağlıyosam anlamadım. Birden duygulandım işte. Bende evliydim sonuçta. Sonra ona bende evliyim dedim. Oo iyi 2 mizde evliyiz işte ne kadar güzel dedi. Neyse 1-2 hafta sonra buluştuk. Beni arabayla aldı Polenezköyde bir pansiyona gittik. Birşeyler yedik. Oturduk. Bana sürtünmeye basladı. Öpüşmeye başladık. Delicesine öpüşüyorduk. Öpüşürken, dudaklarımızdan çıkan ses 2 mizi daha da azdırıyordu.
Derken birbirimizi soyduk bi güzel ve artık tamamen çırılçıplaktık. O bana sokmaya (seksanilari1.blogspot.com) basladı biliyordu zaten acık kapı neyse sikti beni bir guzel. Bende üstünde zıplamaya basladım. Daha sonra cıkardım amımdan onun o demir gibi olmuş sikini ve yalamaya basladım tam anlamıyla kudurmustuk. Hadı karıcım hadı yıne sok ıcıne zıpla ustumde demeye ınlemeye baslamıstı. Uzunca bı sure sikiştik. Çok zevkliydi. Kocamla sex yaparken hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. İlk daha sexten böylesine zevk almıştım. Daha sonra bana kocanınkimii dha buyuk benimkimi dedi. Bende ikinizinkide hemen hemen aynı dedım. Böyle bı yarrak olamazdı kocaman ve kalın bı sokması vardı. Birde bana karısıyla yaşadıklarını anlatıyordu. Daha sonra o günden sonra düzenli olarak sürekli buluşup bir yerlerde sikişmeye başlamıştık ve derken sevgili olmuştuk. Bana sen çok ateşlisin diyordu. Ve sürekli beni istiyordu. Ben kendimi hem kocama siktiriyordum hem de sevgilime. İki ayrı tat birden alıyordum ve güzel oluyordu. Buradan bana ulaşmak isteyenleri bekliyorum. Umarım hikayemi beğenmişsinizdir. Hadi görüşmek dileğiyle, hoşçakalın…

8 comments:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    ReplyDelete
    Replies
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Delete
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete
  3. Merhaba Aslı hanım hikayenizi çok beğendim. Ben Kaan 37 yaşında 1.80 boy 80 kilo kaslı. Yeni heyecanlar yaşamak isterseniz. Ben size bir telefon kadar yakinım. Fantazilerimiz bizi özgür kilar.0545 500 33 07

    ReplyDelete
  4. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    ReplyDelete
  5. Mhrb Syn Bayanlar Ben İstanbulda Mustafa 26 yasında Yeşil Gözlü yakısıkl ıAltetic Vucuda Sahibi Doyumsuz geceler Ateşli Saatlere Varım.Gizliliğe Önem veren Dürüstlüğe önem veren birisiyin. SEHİR dısınada cıkıyorum.Sizde gizliliğ önem ve dürüstlüğe önem verırsenız.ARAYIN 0546 473 59 14.NOT:(REEL SEX)..

    ReplyDelete
  6. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    ReplyDelete
  7. İki erkek tarafından aynı anda amından ve götünden acımasızca sikilmek isteyen, presantable, ünv mezunu, mozaşist bir feminenlik varsa bize ulaşsın. 50-55 kg üstü istemiyoruz. prüzsüz ten, ince bel, el ve ayaklar önemli. İst dışı eklemesin. skype dent343

    ReplyDelete